8.9.09

kafami kesin ...


bir agri - bir agri!!! Günlerdir daha hic yasamadigim sancilari yasadim. O güne dek iki haftada bir, bir günlügüne beni ziyaret eden kafa agrisi persembe günü basladi - dün sona erdi! Ne agri ama! Kafami kesin artik dedim - catlicam! Irsi dedik - yaklasik iki senedir hap tedavi ile hosnut olduk ... ama bu kez günlerce süren bu agri beni mahv etti! Neden bilinmez ama arada bir ugrayan migren günlerce sarsti beni! Sag güzüm agriyor... migrem bulaniyor... isik kesinlikle kabul degil - istifra (iiih)! Neyseki dün solugu doktorda aldim... neuroloji. Migrenin ne oldugunu ve neyden geldigini anladim! Benim migren faktörüm CIKOLATA - aslinda ben tatliyi pek sevmem ama arada bir vücüt seker istediginden sanirim bir cikolata arzusu olur bende. Dalarim cikolatalarin icine... yanlismis! Bana zararmis. Peki ne oluyor bu mirgende soruma cok güzel yanit aldim doktor hanimdan.
Kadinlarin dörte biri bu hastaliktan sikayetciymis. Kafa tasinin yarisina sinirli olan bir keskin agriymis. Sebebi ve ortaya cikis nedeni kesin belli degil. Beyindeki sinirlerin cok aktif oldugundan bu durumda damarlardan asiri bir hizla kan dolasiyormus ve bu bir ödem olusturuyormus. Damarlar bu ödemden sisip kanin cok az akmasina yol aciyormus. Sinirler ama damara sürekli sinyal verdiginden bu sinyaller agri yapiyormus . Bu ödemler damarin sisen taraflarina bastirdigi icin her kalp atisinda sanci veriyormus.
yaaaa - böyleymis. Cok basit gibi ama cooook sanci yapiyor. Ben yine hap tedavisine devam ama bu kez yeni bir hap denicem. Alternatif methodlar arayisindayim...

0 Comment:

Kommentar veröffentlichen